Niet tevreden?

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat lukt helaas niet altijd. Heb je een klacht? Bespreek het dan eerst met de vestigingsmanager van jouw locatie. Kom je er samen niet uit? Laat het ons dan weten via onderstaand formulier. We lossen het graag samen op.

Is het niet gelukt je klacht samen met KOW op te lossen? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang.

Wil je meer weten over hoe we bij KOW met klachten omgaan? Bekijk dan de folder Klachtenbehandeling bij KOW.

Complimentje!

Net als iedereen vinden wij het ook fijn om complimentjes te krijgen. Het is altijd leuk om te horen dat we ons werk goed doen en waardering te krijgen. Geef je compliment aan ons door en wij zorgen ervoor dat het bij de juiste persoon, locatie of afdeling terechtkomt.

Geschilvrij

Een mooi resultaat: in 2022 zijn bij de Geschillencommissie geen geschillen ingediend over KOW of over onze locaties. Dat maakt ons blij, want we willen niks anders dan het beste voor jouw kind.

Trots op een 8,2!

Een 8,1. Dit mooie eindcijfer rolde uit ons klanttevredenheidsonderzoek in 2023. Dat willen we graag zo houden. Daarom herhalen we dit onderzoek ieder jaar om te ontdekken wat goed gaat en wat beter kan. Zo houden we de kwaliteit hoog!