Wat moet ik doen?

Volg onderstaande stappen om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen. Let op: je e-mailadres en bankrekening wijzig je op andere manier. Scroll verder om te lezen hoe je dat doet.

  • Open ouderportaal Konnect via de app op je telefoon.
  • Ga onderin het menu naar ‘Account’.
  • Klik vervolgens bovenin op jouw naam en daarna op ‘Persoonlijke gegevens’.
  • Pas hier direct gegevens aan, zoals je adresgegevens of telefoonnummer*

* het is alleen mogelijk een telefoonnummer te wijzigen of toe te voegen. En dus niet om deze te verwijderen. We vinden het belangrijk om altijd een telefoonnummer van ouders te hebben, zodat er bij bijzonderheden contact opgenomen kan worden. Daarom kun je wel nieuwe nummers toevoegen, maar niet verwijderen. 

Ander e-mailadres of bankrekeningnummer?

Het is niet mogelijk om via Konnect je e-mailadres aan te passen, want dit is aan elkaar gekoppeld. Indien je jouw e-mailadres aan wilt passen dan kun je dit doorgeven via de afdeling klantadvies (klantadvies@skow.nl). Heb je een ander bankrekeningnummer? Dan kun je dit doorgeven aan onze financiële afdeling via financien@skow.nl.