Wat moet ik doen?
Volg onderstaande stappen om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen. Let op: je e-mailadres wijzig je op andere manier. Scroll verder om te lezen hoe je dat doet.
- Login op Mijn KOW (doe dit via je browser, deze functie zit niet in de mobiele app).
- Ga links in het menu naar ‘Gegevens’.
- Jouw ‘kaart’ met persoonlijke gegevens verschijnt. Pas hier direct gegevens aan, zoals:
- Adresgegevens
- Telefoonnummer*
- Bankrekening
* het is alleen mogelijk een telefoonnummer te wijzigen of toe te voegen. En dus niet om deze te verwijderen. We vinden het belangrijk om altijd een telefoonnummer van ouders te hebben, zodat er bij bijzonderheden contact opgenomen kan worden. Daarom kun je wel nieuwe nummers toevoegen, maar niet verwijderen. Indien je wilt dat wij een (oud) nummer verwijderen, kan dat natuurlijk wel. Stuur een bericht naar klantadvies@skow.nl.

Ander e-mailadres?
Het is niet mogelijk om via Mijn KOW je e-mailadres aan te passen, want dit is aan elkaar gekoppeld. Indien je jouw e-mailadres aan wilt passen dan kun je dit doorgeven via de afdeling klantadvies.