We zijn trots! Ook dit jaar krijgen we van onze klanten een mooi rapportcijfer. Ongeveer een vijfde van onze klanten heeft ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (KTO) ingevuld. Conclusie: ouders waarderen de opvang van hun kind(eren) bij KOW gemiddeld met een 8,1. Dat is een mooi compliment voor alle medewerkers van KOW. Heb jij ook meegedaan? Heel erg bedankt voor je input.

Een veilige en vertrouwde plek

  • We scoren het hoogst met de betrokkenheid en deskundigheid van onze pedagogisch professionals.
  • Ouders geven daarnaast aan dat ze hun kinderen met een goed gevoel naar een veilige en vertrouwde plek brengen.

Complimenten van ouders

Een paar mooie complimenten die we kregen:

Onze dochter heeft het ontzettend naar haar zin. Vaste medewerkers zijn zichtbaar gek op haar en dat is als ouder heerlijk om te zien!
Ons kind geniet er elke keer weer van en leeft mee met alles wat er op de groep gebeurt.

Wat kan beter?

We voeren een klanttevredenheidsonderzoek uit, zodat we onszelf telkens kunnen verbeteren. Daarom vinden we verbeterpunten erg waardevol. Deze verschillen per locatie. De meestgenoemde verbeterpunten zijn:

  • Meer informatie en foto’s via ons ouderportaal Konnect
  • Een meer gevarieerd activiteitenaanbod
  • De overdrachtsmomenten aan het begin en aan het einde van de dag
  • De communicatie rondom bijvoorbeeld wijzigingen of bijzonderheden

Waardevol

De komende tijd bespreken we bovenstaande verbeterpunten op onze locaties en gaan we hiermee aan de slag. Zo blijven we de kwaliteit van onze opvang continu verbeteren!