Kinderopvang Walcheren

Nieuw: het instapcontract

4 juni 2020

Nieuw bij KOW: het instapcontract. Speciaal voor nieuwe klanten die vanaf 8 juni 2020 tijdelijk kinderopvang willen afnemen. Bijvoorbeeld omdat opa en oma vanwege gezondheidsrisico’s nu niet mogen oppassen of omdat het door corona extra druk is op je werk.

 

De coronatijd zorgt voor een andere vraag naar opvang. We merken dat ouders tijdelijk opvang nodig hebben en/of meer flexibelere opvang willen. De afgelopen tijd hebben veel ouders hiervoor gebruik gemaakt van noodopvang. Per 8 juni is dat niet meer mogelijk. Om ouders tegemoet te komen, is daarom het instapcontract ontwikkeld.

Op een rij

Het instapcontract in het kort:

  • Je kunt dit contract afsluiten voor het kinderdagverblijf of de BSO;
  • Je kunt op verschillende dagen/dagdelen opvang afnemen;
  • Je betaalt de dagen/dagdelen die je afneemt (0-urencontract);
  • Je betaalt eenmalig 25,- euro inschrijfkosten per kind;
  • Na zes maanden loopt het contract af en kun je zelf bepalen of je nog opvang nodig hebt en zo ja, welk contract het beste bij je past.

Bekijk de voorwaarden van het instapcontract.

Meer informatie en inschrijven

Heb je noodopvang afgenomen en zijn jouw gegevens daardoor al bekend bij KOW? Dan kun je je kind inschrijven voor een instapcontract door een mail te sturen naar klantadvies@skow.nl. Als jouw gegevens nog niet bekend zijn, kun je het inschrijfformulier invullen. Wil jij liever eerst advies over onze contracten? Onze klantadviseurs staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je te adviseren. Bel 0118 – 61 45 32 of mail naar klantadvies@skow.nl.

 

Als je een instapcontract hebt afgesloten bij KOW, kun je op www.kinderopvangwalcheren.nl/instapcontract/ je opvangaanvraag indienen.

Al klant en ook extra opvang nodig?

Ben jij al klant van KOW en heb je de komende tijd extra opvangdagen nodig? Je kunt dagen aanvragen via www.extraopvangbijkow.nl. Heb je langer dan drie weken achter elkaar extra opvang nodig? Neem dan contact op met de afdeling Klantadvies via klantadvies@skow.nl of 0118 – 61 45 32. We denken graag met je mee.

Heb je een vraag?
Wij helpen graag!

Ga naar contact
Nu ook via Whatsapp!