Met Mijn KOW kun je:

  • zien wat je kind meemaakt bij KOW;
  • je kind afmelden als hij een dag niet komt;
  • eenvoudig je persoonlijke gegevens aanpassen;
  • belangrijke documenten eenvoudig terugvinden;
  • de bestaande opvang uitbreiden met nieuwe dagen/dagdelen;
  • een ander kind uit je gezin aanmelden voor opvang.

Download de app

Met de mobiele app hoef je geen speciaal moment te missen van jouw kind bij KOW. Bij baby’s geven we ook het dagritme door, bijvoorbeeld wanneer en hoeveel hij heeft gedronken of geslapen, want dat is wel zo fijn om te weten. Download hieronder de app voor Android (Google Play) of iOS (App Store).

Google Play Store badge EN      itunes app store logo

Eerste keer?

  • Activeer dan eerst je account via deze link.
  • Voer daarna de pincode 7391 in als je voor het eerst inlogt. Dit geldt alleen voor de mobiele app, niet voor de internetbrowser.

We hopen dat je makkelijk je weg vindt op Mijn KOW. Heb je toch nog vragen? Bekijk dan de handleiding of de veelgestelde vragen hieronder. Je mag natuurlijk ook altijd bellen naar 0118 – 61 45 32.

Veelgestelde vragen over Mijn KOW

  • Waarom worden niet alle activiteiten geregistreerd?

  • Waarom zie ik berichten pas later op de tijdlijn verschijnen?

  • Kan ik mijn e-mailadres aanpassen?

    Het is niet mogelijk om via Mijn KOW je e-mailadres aan te passen, want dit is aan elkaar gekoppeld. Indien je jouw e-mailadres aan wilt passen dan kun je dit doorgeven via de afdeling klantadvies via 0118 – 61 45 32 of info@skow.nl.

  • Waarom kan ik een telefoonnummer niet verwijderen?

    Kinderopvang Walcheren vindt het belangrijk om altijd een telefoonnummer van ouders te hebben, zodat er bij bijzonderheden contact opgenomen kan worden. Daarom kun je wel nieuwe nummers toevoegen, maar niet verwijderen. Indien je wilt dat wij een nummer verwijderen, kun je contact opnemen met de afdeling Klantadvies (klantadvies@skow.nl).

  • Hoe geef ik mijn vakantie door aan de locatie?

    Dit verschilt per contract:

    • Voor klanten met een standaardcontract geldt: je kunt in het tabblad ‘Opvang’ klikken op afmelden.
    • Voor klanten met een schoolwekencontract geldt: tijdens de schoolvakantie neem je geen opvang af. Mocht je buiten de schoolvakanties vakantie opnemen, dan kun je in het tabblad ‘Opvang’ klikken op afmelden.
  • Hoe kan ik mijn kind incidenteel afmelden voor opvang?

  • Hoe vraag ik structureel extra opvanguren aan?

  • Ik heb per ongeluk op ‘afmelden’ gedrukt in het opvangoverzicht. Hoe meld ik mijn kind weer aan?

  • Hoe beëindig ik de opvang van mijn kind?

Goed om te weten

We vinden het belangrijk dat de pedagogisch medewerkers op de groep zo veel mogelijk tijd aan de kinderen besteden. Daarom zullen zij alleen de belangrijkste activiteiten of gebeurtenissen op Mijn KOW zetten. Het kan gebeuren dat zij niet direct een activiteit op Mijn KOW plaatsen, maar dat zij dit later op een rustiger tijdstip doen. Het is dus mogelijk dat je om 16.00 uur een berichtje ziet dat je kind van 13.00 tot 15.00 uur geslapen heeft.