Met Mijn KOW kun je:
- zien wat je kind meemaakt bij KOW;
- je kind afmelden als hij een dag niet komt;
- eenvoudig je persoonlijke gegevens aanpassen;
- belangrijke documenten eenvoudig terugvinden;
- de bestaande opvang uitbreiden met nieuwe dagen/dagdelen;
- een ander kind uit je gezin aanmelden voor opvang.

Download de app

Eerste keer?
- Activeer dan eerst je account via deze link.
- Voer daarna de pincode 7391 in als je voor het eerst inlogt. Dit geldt alleen voor de mobiele app, niet voor de internetbrowser.
We hopen dat je makkelijk je weg vindt op Mijn KOW. Heb je toch nog vragen? Bekijk dan de handleiding of de veelgestelde vragen hieronder. Je mag natuurlijk ook altijd bellen naar 0118 – 61 45 32.
Veelgestelde vragen over Mijn KOW
-
Waarom worden niet alle activiteiten geregistreerd?
We vinden het belangrijk dat de pedagogisch medewerkers op de groep zo veel mogelijk tijd aan de kinderen besteden. Daarom zullen zij alleen de belangrijkste activiteiten of gebeurtenissen op Mijn KOW zetten. Bij baby’s zullen we uitgebreider verslag doen. Als het kind ouder wordt en op de gebruikelijke momenten eet en drinkt, worden alleen bijzonderheden vermeld.
-
Waarom zie ik berichten pas later op de tijdlijn verschijnen?
We vinden het dat pedagogisch medewerkers tijd besteden aan de kinderen. Daarom kan het voorkomen dat pedagogisch medewerkers niet direct een activiteit op Mijn KOW plaatsen, maar dat zij dit later op een rustiger tijdstip doen. Het is dus mogelijk dat je om 16.00 uur een berichtje ziet dat je kind van 13.00 tot 15.00 uur geslapen heeft.
-
Kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
Het is niet mogelijk om via Mijn KOW je e-mailadres aan te passen, want dit is aan elkaar gekoppeld. Indien je jouw e-mailadres aan wilt passen dan kun je dit doorgeven via de afdeling klantadvies via 0118 – 61 45 32 of info@skow.nl.
-
Waarom kan ik een telefoonnummer niet verwijderen?
Kinderopvang Walcheren vindt het belangrijk om altijd een telefoonnummer van ouders te hebben, zodat er bij bijzonderheden contact opgenomen kan worden. Daarom kun je wel nieuwe nummers toevoegen, maar niet verwijderen. Indien je wilt dat wij een nummer verwijderen, kun je contact opnemen met de afdeling Klantadvies (klantadvies@skow.nl).
-
Hoe geef ik mijn vakantie door aan de locatie?
Dit verschilt per contract:
- Voor klanten met een standaardcontract geldt: je kunt in het tabblad ‘Opvang’ klikken op afmelden.
- Voor klanten met een schoolwekencontract geldt: tijdens de schoolvakantie neem je geen opvang af. Mocht je buiten de schoolvakanties vakantie opnemen, dan kun je in het tabblad ‘Opvang’ klikken op afmelden.
-
Hoe kan ik mijn kind incidenteel afmelden voor opvang?
Het is mogelijk om je kind af te melden, bijvoorbeeld bij ziekte. Je doet dit bij het tabblad ‘Opvang’ op een opvangdag te klikken. Je krijgt dan de mogelijkheid om je kind af te melden. Er verschijnt een rood balkje in de kalender op die dag.
-
Hoe vraag ik structureel extra opvanguren aan?
Je kunt via Mijn KOW je contract structureel uitbreiden. Als je bij ‘Opvang’ klikt op het tabblad ‘Overeenkomsten’ kun je je huidige contract uitbreiden. Onderin klik je op ‘Uitbreiding van opvang aanvragen’ of daaronder op een andere opvangvorm. Hier kun je je verzoek indienen. Je aanvraag komt vervolgens bij onze afdeling Klantadvies binnen om verder verwerkt te worden.
Het is niet mogelijk om via Mijn KOW incidenteel extra opvang aan te vragen. Dat kun je op deze pagina doen.
-
Hoe wissel ik van dagen?
Dat kun je doen via dit formulier.
-
Ik heb per ongeluk op ‘afmelden’ gedrukt in het opvangoverzicht. Hoe meld ik mijn kind weer aan?
Als je hebt afgemeld, kun je niet meer via Mijn KOW weer aanmelden. Als je je kind toch weer wilt aanmelden, kun je contact opnemen de extra-opvangcoördinator via extraopvang@skow.nl.
-
Hoe beëindig ik de opvang van mijn kind?
Dit kun je doen onder het tabblad ‘opvang’ en vervolgens onder ‘overeenkomsten’. Klik vervolgens op ‘(Deel) Opzegging doorgeven’ om structureel opvang te beëindigen.

Goed om te weten
We vinden het belangrijk dat de pedagogisch medewerkers op de groep zo veel mogelijk tijd aan de kinderen besteden. Daarom zullen zij alleen de belangrijkste activiteiten of gebeurtenissen op Mijn KOW zetten. Het kan gebeuren dat zij niet direct een activiteit op Mijn KOW plaatsen, maar dat zij dit later op een rustiger tijdstip doen. Het is dus mogelijk dat je om 16.00 uur een berichtje ziet dat je kind van 13.00 tot 15.00 uur geslapen heeft.